Patch 10.0.5: Hotfixes vom 02. Februar
- Deutsch
- Englisch
Klassen
Rufer
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Es wurde ein Fehler behoben, wodurch Echoes manchmal nicht verbraucht wurde.
Dungeons und Raids
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Es wurde ein Fehler behoben, wodurch verhindert wurde, dass Spieler in bestimmte Bereiche des Schlachtzugs zurückkehren konnten, wenn sie in eine Instanz-ID kamen, in der Bruthüter Diurna bereits besiegt wurde.
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Kalecgos beschwört jetzt ein Portal, das Spieler zum Schlachtzugseingang zurückbringt, nachdem Bruthüter Diurna besiegt wurde.
- Das Abschließen eines Mythisch+ Dungeons auf Stufe 21 oder höher, in dem die Zielzeit überschritten wurde, gewährt jetzt Wertung, als wäre der Dungeon auf Stufe 20.
Items und Belohnungen
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Es wurde ein Fehler behoben, wodurch bei der Itemaufwertungs-Vorschau manchmal ein höheres Itemlevel angezeigt wurde.
Spieler gegen Spieler
Druide
- Wildheit
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Es wurde ein Fehler behoben, wodurch Leader of the Pack mit aktiver Cat Form manchmal nicht korrekt ausgelöst wurde.
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Magier
- Frost
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Es wurde ein Fehler behoben, wodurch Snowdrift uneinheitlich auf erhöhtem Gelände angewendet wurde.
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Quests
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Es wurde ein Fehler behoben, wodurch benthische Ausrüstung aus Nazjatar nicht aufgewertet werden konnte, wodurch die Quest Create Your Own Strength nicht abgeschlossen werden konnte.
System
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Es wurde ein Fehler behoben, wodurch die Nutzung einiger Addons zu Performance-Problemen führte.
Classes
Evoker
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Fixed an issue where some Echoes could occasionally not be consumed by spell casts.
Dungeons and Raids
Vault of the Incarnates
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Fixed an issue preventing players from returning to other areas of the raid when returning to an instance with Broodkeeper Diurna already defeated.
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Kalecgos now summons a portal that will return players to the raid entrance after Broodkeeper Diurna has been defeated.
Mythic+
- Completing a Mythic 21 or higher dungeon, but exceeding the target time, now awards Mythic+ Rating as if the dungeon were a Mythic 20.
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Developers’ note: We award partial Mythic Rating credit for untimed dungeons (up to 40% over the target time) to recognize the skill and effort involved, and to encourage groups to stick together even if it seems like they're going to fall a bit short of the timer. But at the very high end of the system, we've heard feedback that sometimes the surest path to further incremental Rating increases lies in seeking out keys a group may have no hope of clearing within the timer. We don't want to change the way the system works for the vast majority of players who are working their way towards new Valor upgrade tiers, or cosmetic unlocks, but past the Mythic 20 threshold, there are no further tangible rewards other than the leaderboards and eventual end-of-season competition for the Thundering Hero title. The goal of this change is thus to ensure that the way to climb the leaderboards and earn a title meant for the best Mythic+ players in the world is by successfully completing dungeons within the allotted time, without negatively impacting the majority of players using the system. When this change takes effect, some players who are just barely at 2400 rating, with some of that rating coming from untimed 21+ keys, may drop below 2400 and need to re-earn that Rating in order to continue to upgrade new items to Rank 13.
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Items and Rewards
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Fixed an issue where certain item upgrade previews would display higher item levels than intended.
Player versus Player
Druid
- Feral
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Fixed an issue that could cause Leader of the Pack to not always apply correctly to the character while in Cat Form.
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Mage
- Frost
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Fixed an issue where Snowdrift would inconsistently be applied on elevated terrain.
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Quests
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Fixed an issue where Benthic gear could not be upgraded preventing the completion of “Create Your Own Strength.”
System
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Fixed an issue that caused performance decreases when using certain addons.
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