Patch 10.1.5: Hotfixes vom 01. August
- Deutsch
- Englisch
Events
Zeitrisse
- Gezacktes Mantisschwert kann jetzt während eines Zeitriss von jedem Klaxxi fallen gelassen werden, anstatt speziell von Klaxxi mit Klingen.
Items und Belohnungen
- Es wurde ein Fehler behoben, wodurch Temporalinvesti-gator nicht seine Beute hat fallen lassen.
Spieler gegen Spieler
Todesritter
- Frost (ab Mittwoch)
-
Es wurde ein Fehler behoben, wodurch die stapelbare Stärke von Säule des Frosts im PvP nicht reduziert wurde.
-
Der Schaden von Froststoß ist nun um 67% statt 45% erhöht.
-
Der Schaden von Auslöschen ist nun um 20% statt 15% erhöht.
-
Der Schaden von Auslöschen mit Tötungsmaschine ist nun um 75% statt 60% erhöht.
-
- Unheilig (ab Mittwoch)
-
Eitermacht ist nun 50% effektiver.
-
Der Schaden von Schwärende Wunde ist nun um 230% statt 250% erhöht.
-
Mönch
- Windläufer (ab Mittwoch)
-
Tritt der aufgehenden Sonne verursacht 9% weniger Schaden.
-
Krieger
- Furor (ab Mittwoch)
-
Toben verursacht nun 30% statt 15% mehr Schaden.
-
Events
Time Rifts
- The Ragged Mantid Sword now has a chance to drop from any Klaxxi during a Time Rift event, rather than specifically blade wielding Klaxxi.
Items and Rewards
- Fixed an issue preventing collectibles from being dropped by the Temporal Investi-gator.
Player versus Player
Death Knight (after weekly Maintenance)
- Frost
- Fixed an issue that caused Pillar of Frost's stacking Strength to not be properly reduced in PvP combat.
- Frost Strike damage is now increased by 67% in PvP combat (was 45%).
- Obliterate damage is now increased by 20% in PvP combat (was 15%).
- Obliterate damage is now increased by 75% when Killing Machine is not active in PvP combat (was 60%).
- Unholy
- Developers' notes: We have been monitoring our changes to Unholy this season and feel the damage they bring is slightly higher than our intent. The primary adjustment here is through Festermight which can cause high variance in burst at high stacks. This is consistent with our original goal of reducing burst and focusing the spec on sustained DPS in PvP.
- Festermight is now 50% effective in PvP combat.
- Festering Wound damage is now increased by 230% in PvP combat (was 250%).
Druid (after weekly Maintenance)
- Fixed a bug that made it possible to parry, block, or dodged Incapacitating Roar.
- Restoration
- Fixed an issue that caused Reactive Resin to not Silence targets when multiple heal over time effects were purged at once.
Monk (after weekly Maintenance)
- Windwalker
- Rising Sun Kick damage reduced by 9% in PvP combat.
Warrior (after weekly Maintenance)
- Fury
- Rampage deals 30% increased damage in PvP combat (was 15%).
Quellenangaben
- 01.08.2023 Blizzard.com: Hotfixes: July 31, 2023
Kommentare